Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u van veel gestelde vragen. Wilt u bij een vraag eerst even onderstaande vragen en antwoorden doornemen? Uw vraag staat er vast tussen! Heeft u een vraag die hier niet tussenstaat? Neem dan gerust contact met ons op via info@feestverhuurdrechtsteden.nl of 06-41642259.


Hoe en wanneer zijn jullie te bereiken?

Via mail info@feestverhuurdrechtsteden.nl.

Telefonisch via 06-41642259 tussen 08.30 uur en 18.00  uur. Geen gehoor? Stuur ons een Whatsappbericht.

 

Wanneer zijn jullie geopend?

Ons afhaalmagazijn is van maandag tot en met vrijdag alleen geopend op afspraak.

Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08.30 uur tot 18.00 uur op telefoonnummer 06-41642259. Geen gehoor? Dan zijn wij waarschijnlijk druk bezig bij een klant. Stuur ons vooral een Whatsappbericht of een e-mail naar info@feestverhuurdrechtsteden.nl, dan reageren wij zo snel mogelijk. Na 18.00 uur en in de weekenden kunt u ons altijd een Whatsappbericht sturen.


Hoe kan ik bestellen?

- Via onze website: U kunt uw reservering tot 2 dagen voor de dag van levering plaatsen via onze website.

- Via e-mail: Stuur een mail naar info@feestverhuurdrechtsteden.nl met hierin de producten en aantallen die u wenst te huren. daarnaast vernemen we graag de datum dat u het nodig heeft plus naam- en adresgegevens en telefoonnummer.

- Via Whatsapp: Stuur een bericht naar 06-41642259 met hierin de producten en aantallen die u wenst te huren. daarnaast vernemen we graag de datum dat u het nodig heeft plus naam- en adresgegevens en telefoonnummer.

LET OP: Bij het plaatsen van uw bestelling via de website zijn de gewenste artikelen direct voor u gereserveerd. Via Mail en/of Whatsapp is dit niet het geval, waardoor het mogelijk is dat artikelen niet meer (voldoende) beschikbaar zijn.

Wens u artikelen te huren voor de volgende dag? Dan kunt u telefonisch of via Whatsapp contact opnemen voor de mogelijkheden. Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

 

Welke huurperiode moet ik selecteren in de winkelwagen?

Vul in de winkelwagen de datum in dat u de gewenste artikelen wenst te ontvangen + de dag van retour:

Dag 1 = dag van levering

Dag 2 = dag waarop u de gehuurde artikelen gebruikt

Dag 3 = dag waarop de artikelen retour worden gebracht.

LET OP: Bij verhuur in het weekend vrijdag selecteren als ophaaldag en zondag als retourdag. Zondag wij gesloten > artikelen kunnen op maandag retour worden gebracht zonder extra kosten.

Ophalen is doorgaans aan het einde van de middag (op afspraak), echter kunnen hier geen rechten aan worden ontleend. U ontvangt 2 dagen vooraf in de avond een Whatsappbericht (of e-mail wanneer u geen mobiel telefoonnummer heeft opgegeven) met een tijdsblok waarop u uw reservering op kan komen halen

In het geval dat u een bestelling wil laten bezorgen, kan de bezorging zowel in de ochtend als in de middag plaats vinden. Dit is afhankelijk van onze planning en de beschikbaarheid van de door u gewenste verhuurproducten. Houdt hier dus a.u.b. rekening mee. Gezien de hoeveelheid bezorgingen kunnen wij geen rekening houden met indivuele voorkeuren en wensen betreft bezorgtijden. U ontvangt uiterlijk 2 dagen voor levering (in de avond) een Whatsappbericht (of e-mail wanneer u geen mobiel telefoonnummer heeft opgegeven) met een tijdsblok waarop wij verwachten uw reservering te bezorgen. Heeft u de producten op de 1e dag al in de ochtend nodig (i.v.m. opbouw locatie), reserveer de producten dan voor alle zekerheid voor een dag eerder.


Hoe weet ik of een artikel op de door mij gewenste dag nog beschikbaar is?

Voeg de gewenste artikelen toe aan uw winkelwagen. Ga vervolgens naar winkelwagen en geef de huurperiode zoals hierboven omschreven: dag 1 ophalen, dag 2 gebruiken, dag 3 retour.

Wanneer de artikelen een groen bolletje hebben, zijn de artikelen beschikbaar.

Wanneer de artikelen een rood bolletje hebben, zijn de artikelen niet beschikbaar.

Soms wil de reservering van een artikel elkaar wel eens kruisen met een telefonisch bestelling of zit onze planning vol. In dit geval zullen wij u uiterlijk binnen 24 uur (uitgezonderd tijdens op de website aangegeven vakantieperiode) na het plaatsen van uw bestelling, contact met u opnemen.


Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

U kunt uw bestelling, indien alle artikelen beschikbaar zijn, op dag 1, op afspraak, ophalen bij ons afhaalmagazijn. Vaak zal dit aan het einde van de middag zijn, maar hier kan, in verband met onze planning of andere reserveringen, van worden afgeweken. U ontvangt uiterlijk 2 dagen (in de avond) van te voren het tijdstip voor ophalen/bezorging van uw bestelling via een Whatsappbericht. Wanneer wij geen mobiel nummer van u hebben, zullen wij u per e-mail informeren. Controleer uw contactgegevens dus goed bij het plaatsen van uw bestelling.


Wanneer moet ik mijn bestelling weer retour brengen?

U dient uw bestelling de dag na gebruik (dag 3) weer schoon en droog retour te brengen. Indien dit op een zondag valt, mag u de gehuurde artikelen zonder extra kosten op maandag retour brengen. Voor de maandag geldt dat dit in principe aan het einde van de middag zal zijn, tenzij anders aangegeven bij het communiceren van het ophaalmoment. Voor atikelen met een * geldt dat deze producten op maandagochtend retour moeten worden gebracht.


Kunnen de gehuurde artikelen ook worden op- en afgebouwd?

Ja, wij kunnen de gehuurde artikelen, mits onze planning dit toelaat, voor u op- en afbouwen. Bij de partytenten kunt u deze optie direct bijboeken. Voor overige artikelen kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen voor een prijsopgave.


Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen in de onderstaande plaatsen:

- Alblasserdam

- Barendrecht

- Capelle aan den IJssel

- Dordrecht

- 's-Gravendeel (let op: € 20,00 tolheffing (4x enkele reis á € 5,00) wordt na afronden bestelproces in rekening gebracht)

- Heerjansdam

- Hendrik Ido Ambacht

- Papendrecht

- Rhoon

- Ridderkerk

- Rotterdam

- Sliedrecht

- Zwijndrecht

 

Wat zijn jullie bezorgvoorwaarden?

Bezorgkosten kunt u makkelijk berekenen in de winkelwagen. Klik de plaats van bezorging aan en u ziet direct het tarief voor bezorgen.

Wilt u de gehuurde artikelen op een etage laten bezorgen? Dit is alleen buitenshuis mogelijk, met een lift. Kies hiervoor de bezorgoptie Bezorgen & ophalen (bezorgd op etage; alleen mogelijk met lift). De toeslag hiervoor bedraagt € 15,00.

Er dient altijd iemand aanwezig te zijn om de gehuurde artikelen in ontvangst te nemen, te controleren op aantallen en eventuele zichtbare gebreken en te tekenen voor akkoord voor een correcte ontvangst.

Wij leveren onze artikelen tot aan de 1e drempel, mits wij met onze bus voor de deur kunnen parkeren. Anders worden de artikelen tot maximaal 5 meter naast de bus gelost. 

Wanneer wij de gehuurde artikelen op komen halen, dienen deze schoon en droog te worden aangeboden op dezelfde plek als waar wij deze hebben gelost, tenzij schriftelijk anders overeengekomen.

U ontvangt uiterlijk 2 dagen te voren (in de avond) een tijdvak van maximaal 2 uur waarin wij verwachten uw bestelling te leveren. Een garantie dat wij in de ochtend kunnen bezorgen, kunnen wij tot 2 dagen van te voren niet geven in verband met maken van de planning. Wilt u de spullen de dag voor gebruik graag in de ochtend ontvangen? Boek dan een dag extra huur tegen 50% van het reguliere tarief.

Wij bezorgen in de regio Drechtsteden/Ridderkerk/Rotterdam. Daarbuiten bezorgen wij alleen mits onze planning dit toelaat. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op. 

 

Moeten de artikelen schoon en droog retour?

Ja, voor zowel bestellingen die worden opgehaald als worden bezorgd geldt dat de gehuurde artikelen schoon en droog dienen te worden terug gebracht, dan wel mee dienen te worden gegeven aan de chauffeur bij ophalen. U bent zelf verantwoordelijk voor het schoon en droog bewaren van de gehuurde artikelen voor en na gebruik. Krijgen wij de gehuurde artikelen (deels) vies of nat retour, dan zijn wij genoodzaakt hiervoor kosten in rekening te brengen voor reiniging. Een uitzondering zijn partytenten waarvan door weersomstandigheden niet verwacht kan worden dat deze droog worden ingeleverd.


Hoe kan ik bij jullie betalen?

- Ideal; bij het plaatsen van uw bestelling op onze website.

- Ideal; via de link in de mail waarin de factuur is verzonden.

- Contant; u rekent uw bestelling contant af bij levering van uw bestelling. Verzoek is om gepast te betalen.

- Per factuur voor levering; u betaalt de factuur via een bankoverschrijving onder vermelding van het factuurnummer. Uw betaling dient minimaal 1 werkdag voor levering te zijn bijgeschreven op onze bankrekening.


Moet ik een borg betalen?

Ja, voor al onze bestellingen geldt een borg van € 50,00 tenzij anders overeengekomen. De borg dient u contant te voldoen bij levering (afhalen/bezorgen) van uw bestelling. De borg ontvangt u direct contant retour wanneer de gehuurde artikelen in goede staat (schoon, droog en zonder beschadigingen) worden ingeleverd. In sommige gevallen zal een hoger borgbedrag in rekening worden gebracht, zoals bij bezorging op een openbare locatie. Hierover wordt u na het plaatsen van de bestelling geïnformeerd.


Kan ik de gehuurde artikelen ook door jullie schoon laten maken?

Ja, dat is mogelijk. Bij een aantal van onze artikelen staat reinigingskosten als optie vermeld. Staat deze optie niet bij het artikel van uw keuze? Dan dient u het gehuurde product zelf schoon in te leveren.

- Glaswerk: bestel bij reinigingskosten voor glaswerk het aantal kratten glaswerk wat u in totaal heeft besteld.

- Tafelhoezen: bestel bij reinigingskosten voor tafelhoezen het aantal hoezen wat u in totaal heeft besteld.

Wilt u mogelijk andere artikelen laten reinigen? Vraag hiervoor een offerte aan.


Wat als een gehuurd artikel niet meer volledig schoon te krijgen is?

Wanneer u artikelen heeft gehuurd en reinigigingkosten voor deze artikelen heeft bijgeboekt, kan het altijd zijn dat wij artikelen niet volledig meer schoon krijgen. Een voorbeeld hiervan is uitgehard kaarsvet in onze tafelhoezen of vlekken van rode saus in lichtgekleurde tafelhoezen..

Als het ons niet lukt om de producten weer volledig schijn te krijgen, zijn genoodzaakt u een factuur sturen met de vervaningswaarde voor het betreffende product, daar wij dit artikelen niet meer kunnen verhuren en zullen moeten vervangen. De factuur kan ingeleverd worden bij uw aansprakelijkheidsverzekering. U kunt dit product na betaling van de factuur, desgewenst ophalen bij ons.


Wat als een gehuurd artikel beschadigd of kwijt raakt?

In dit geval zullen wij de vervangingswaarde van de beschadigde of vermiste artikelen in rekening brengen. U ontvangt hiervoor altijd een factuur voor uw aansprakelijkheidsverzekering. U kunt dit product na betaling van de factuur, desgewenst ophalen bij ons.

 

Kan ik koopproducten retourneren?

Nee, wij nemen geen verkoopproducten zoals bijvoorbeeld brandpasta of extra porties popcorn/suikerspin etc. retour. Kijk dus vooraf goed naar de aantallen die u denkt nodig te hebben.

 

Kan ik volle bierfusten retourneren?

Volle bierfusten nemen wij terug tegen 70% van de door u betaalde verkoopprijs. Voorwaarde is wel dat de verzegeling van het fust nog volledig intact is. Wanneer de verzegeling ook maar enigzins is aangetast, kunnen wij deze niet meer crediteren.

 

Brengen jullie statiegeld in rekening?

Op de door ons verkochte bierfusten en PET-flessen zit statiegeld. De hoogte van het statiegeld wordt niet aan u berekend, daar wij ervan uit gaan dat de fusten en PET-flessen weer bij ons worden ingeleverd. Wanneer er bij het retour brengen fusten en/of PET-flessen missen, zal het ontbrekende bedrag aan statiegeld worden ingehouden van de borg danwel worden gefactureerd.

 

Zijn jullie geopend tijdens feestdagen?

Nee, tijdens nationale feestdagen zijn gesloten. Indien u artikelen wenst te huren tijdens feestdagen, kunt de artikelen reserveren met als ophaal-/bezorgdatum de dag voor de 1e feestdag (bijvoorbeeld 24 december) en als retourdatum de dag na de laatste feestdag (bijvoorbeeld 27 december).

 

Kan ik met oud & nieuw ook partytenten huren?

Nee, van 29 december tot en met 1 januari is het niet mogelijk om partytenten bij ons te huren, dit met het oog op mogelijke schade die ontstaat door het afsteken van vuurwerk en de gevolgen hiervan. Eventuele bestellingen van partytenten in deze periode zullen worden geannulleerd. Hiervoor zullen wij z.s.m. na plaatsing van uw bestelling, contact met u opnemen.

 

Waar vind ik jullie algemene voorwaarden?

https://feestverhuurdrechtsteden.nl/voorwaarden