Meest gestelde vragen

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen. Wilt u bij een vraag eerst even onderstaande vragen en antwoorden doornemen? Uw vraag staat er vast tussen! Heeft u een vraag die hier niet tussenstaat? Neem dan gerust contact met ons op via info@feestverhuurdrechtsteden.nl of 06-41642259.

Hoe en wanneer zijn jullie te bereiken?

Via mail info@feestverhuurdrechtsteden.nl.

Telefonisch via 06-41642259 geen gehoor? Stuur ons een Whatsappbericht of spreek onze voicemail in).

Na kantoortijd via Whatsapp op 06-41642259.

Wanneer zijn jullie geopend?

Ons afhaalmagazijn is alleen geopend op afspraak. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 uur tot 17.00 uur op telefoonnummer 06-41642259. Geen gehoor? Dan zijn wij waarschijnlijk druk bezig bij een klant. Stuur ons vooral een Whatsappbericht of een e-mail naar info@feestverhuurdrechtsteden.nl, dan reageren wij zo snel mogelijk. Na 17.00 uur en in de weekenden kunt u ons een Whatsappbericht sturen.

Welke huurperiode moet ik te selecteren in de winkelwagen?

Vul in de winkelwagen de datum in dat u de gewenste artikelen nodig heeft + de dag van retour: dag 1 = gebruik, dag 2 = retour. Indien de artikelen niet gereserveerd zijn, kunnen de gehuurde artikelen de dag voor gebruik worden opgehaald en de dag na gebruik retour worden gebracht, zonder extra kosten. Ophalen is in principe de middag (doorgaans einde van de middag) ervoor, maar dit kan, afhankelijk van onze planning of andere reserveringen, ook in de avond zijn. In geval van bezorgen zal de bezorging in de ochtend of middag plaats kunnen vinden, afhankelijk van onze planning en andere reserveringen.

Hoe weet ik of een artikel op de door mij gewenste dag nog beschikbaar is?

Voeg de gewenste artikelen toe aan uw winkelwagen. Ga vervolgens naar winkelwagen en geef de huurperiode in: dag 1 gebruik, dag 2 retour.

Wanneer de artikelen een groen bolletje hebben, zijn de artikelen beschikbaar.

Wanneer de artikelen een rood bolletje hebben, zijn de artikelen niet beschikbaar.

Soms wil een bestelling van een artikel elkaar wel eens kruisen met een telefonisch bestelling of zit onze planning vol. In dit geval zullen wij u uiterlijk binnen 24 uur (uitgezonderd tijdens op de website aangegeven vakantieperiode) na het plaatsen van uw bestelling, contact met u opnemen.

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

U kunt uw bestelling, indien alle artikelen beschikbaar zijn, de dag voor gebruik, op afspraak, ophalen bij ons afhaalmagazijn. Vaak zal dit aan het einde van de middag zijn, maar hier kan, in verband met onze planning of andere reserveringen, van worden afgeweken. U ontvangt uiterlijk 2 dagen (in de avond) van te voren het tijdstip voor ophalen/bezorging van uw bestelling via een Whatsappbericht. Wanneer wij geen mobiel nummer van u hebben, zullen wij u per e-mail informeren. Controleer uw contactgegevens dus goed bij het plaatsen van uw bestelling.

Wanneer moet ik mijn bestelling weer retour brengen?

U dient uw bestelling de dag na gebruik weer schoon en droog retour te brengen. Indien dit op een zondag valt, mag u de gehuurde artikelen zonder extra kosten op maandag retour brengen, mits de artikelen niet door een andere klant zijn gereserveerd of door ons zijn ingeleend bij een collega verhuurder. Voor de maandag geldt dat dit in principe aan het einde van de middag zal zijn, tenzij anders aangegeven bij het communiceren van het ophaalmoment.

Kunnen de gehuurde artikelen ook worden op- en afgebouwd?

Ja, wij kunnen de gehuurde artikelen, mits onze planning dit toelaat, voor u op- en afbouwen. Bij de partytenten kunt u deze optie direct bijboeken. Voor overige artikelen kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen voor een prijsopgave.

Wat zijn jullie bezorgvoorwaarden?

Bezorgkosten kunt u makkelijk aan de hand van postcode berekenen in de winkelwagen.

Wilt u de gehuurde artikelen op een etage laten bezorgen? Dit is alleen buitenshuis mogelijk, met een lift. Kies hiervoor de bezorgoptie Bezorgen & ophalen (bezorgd op etage; alleen mogelijk met lift). De toeslag bedraagt € 15,00.

Er dient altijd iemand aanwezig te zijn om de gehuurde artikelen in ontvangst te nemen, te controleren op aantallen en eventuele zichtbare gebreken en te tekenen voor akkoord voor een correcte ontvangst.

Wij leveren onze artikelen tot aan de 1e drempel, mits wij met onze bus voor de deur kunnen parkeren. Anders worden de artikelen tot maximaal 5 meter naast de bus gelost. 

Wanneer wij de gehuurde artikelen op komen halen, dienen deze schoon en droog te worden aangeboden op dezelfde plek als waar wij deze hebben gelost, tenzij schriftelijk anders overeengekomen.

U ontvangt uiterlijk 2 dagen te voren (in de avond) een tijdvak van maximaal 2 uur waarin wij verwachten uw bestelling te leveren. Een garantie dat wij in de ochtend kunnen bezorgen, kunnen wij tot 2 dagen van te voren niet geven in verband met maken van de planning. Wilt u de spullen de dag voor gebruik graag in de ochtend ontvangen? Boek dan een dag extra huur tegen 50% van het reguliere tarief.

Wij bezorgen in de regio Drechtsteden/Ridderkerk/Rotterdam. Daarbuiten bezorgen wij alleen mits onze planning dit toelaat. Indien wij uw opdracht niet uit kunnen voeren, zullen wij binnen 24 uur (uitgezonderd tijdens op de website aangegeven vakantieperiode) na plaatsing van uw bestelling contact met u opnemen.

Moeten de artikelen schoon en droog retour?

Ja, voor zowel bestellingen die worden opgehaald als worden bezorgd geldt dat de gehuurde artikelen schoon en droog dienen te worden terug gebracht, dan wel mee dienen te worden gegeven aan de chauffeur bij ophalen. U bent zelf verantwoordelijk voor het droog bewaren van de gehuurde artikelen voor en na gebruik. Krijgen wij de gehuurde artikelen (deels) vies of nat retour, dan zijn wij genoodzaakt hiervoor kosten in rekening te brengen voor reiniging. Een uitzondering zijn partytenten waarvan door weersomstandigheden niet verwacht kan worden dat deze droog worden ingeleverd.

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Ideal; bij het plaatsen van uw bestelling op onze website.

Contant; u rekent uw bestelling contant af bij levering van uw bestelling. Verzoek is om gepast te betalen.

Per factuur voor levering; U betaalt de factuur via een bankoverschrijving onder vermelding van het factuurnummer. Uw betaling dient minimaal 1 werkdag voor levering te zijn bijgeschreven op onze bankrekening.

Moet ik een borg betalen?

Ja, voor al onze bestellingen geldt een borg van € 50,00 tenzij anders overeengekomen. De borg dient u contant te voldoen bij levering (afhalen/bezorgen) van uw bestelling. De borg ontvangt u direct contant retour wanneer de gehuurde artikelen in goede staat worden ingeleverd. In sommige gevallen zal een hoger borgbedrag in rekening worden gebracht, zoals bij bezorging op een openbare locatie. Hierover wordt u na het plaatsen van de bestelling geïnformeerd.

Kan ik de gehuurde artikelen ook door jullie schoon laten maken?

Ja, dat is mogelijk. Bij een aantal van onze artikelen staat reinigingskosten als optie vermeld.

Glaswerk: bestel bij reinigingskosten voor glaswerk het aantal kratten glaswerk wat u in totaal heeft besteld

Tafelhoezen: bestel bij reinigingskosten voor tafelhoezen het aantal hoezen wat u in totaal heeft besteld

Wilt u mogelijk andere artikelen laten reinigen? Vraag hiervoor een offerte aan.

Wat als een gehuurd artikel niet meer volledig schoon te krijgen is?

Wanneer artikelen die retour zijn gekomen, niet volledig schoon zijn, zullen wij proberen deze alsnog schoon te krijgen. Als dit lukt zullen wij u een factuur sturen met de schoonmaakkosten. Wanneer wij gehuurde artikelen niet meer schoon krijgen, ook wanneer is gekozen voor reiniging door ons (bijvoorbeeld tafelhoezen) zal de vervangingswaarde van dit product in rekening worden gebracht. U ontvangt hiervoor altijd een factuur voor uw aansprakelijkheidsverzekering. U kunt dit product desgewenst ophalen bij ons, na betaling van de factuur.

Wat als een gehuurd artikel beschadigd of kwijt raakt?

In dit geval zullen wij de beschadigde of vermiste artikelen in rekening brengen. U ontvangt hiervoor altijd een factuur voor uw aansprakelijkheidsverzekering. U kunt dit product desgewenst ophalen bij ons, na betaling van de factuur. Voor glaswerk gelden de volgende tarieven (inclusief 21% BTW) voor breuk:

Bierglas                € 1,50

Longdrinkglas       € 2,00

Wijnglas 35 cl       € 2,00

Wijnglas 47 cl       € 2,00

Champagne flûte   € 2,00

Kan ik koopproducten retourneren?

Nee, wij nemen geen verkoopproducten retour. Kijk dus goed naar de aantallen die u denkt nodig te hebben. Uitzondering zijn de door ons aangeboden fusten Felsgoldbier. Fusten waarvan de verzegeling onaangetast is, nemen wij retour tegen 70% van de door u betaalde verkoopprijs.

Waar vind ik jullie algemene voorwaarden?

https://feestverhuurdrechtsteden.nl/voorwaarden